iPhone Diary #28 - Afscheid, Naked 2 en Eindhoven

22:27:00


Wil je weten wat ik de afgelopen 2 weken zoal meemaakte? Lees dan snel verder.



Zo ging ik twee weken geleden op zondag, een lange wandeling maken met mijn hondje, Beau.


Ik heb wel even getwijfeld of het gepast was om dit hier te vertellen maar het is mijn gevoel dus doe ik het toch. De reden waarom er afgelopen zondag geen iPhone Diary verscheen is omdat we die maandag het meest verschrikkelijke nieuws te horen gekregen. Mijn neef van 19 jaar was namelijk overleden. Meer ga ik er nu niet over vertellen alleen dat ik hem zo ongelofelijk hard ga missen en het nog steeds niet kan geloven. Na de begrafenis lieten we met de hele familie ballonnen omhoog en dit moment was zo mooi, er kwam een bepaalde rust over ons heen. 



Studeren was daarom vrij moeilijk maar moest ook gebeuren. De lieve dingen die ik nu en dan tegenkwam in mijn schoolboeken maakten het 10x beter. Mijn vriendje is echt de beste. Ook een ijsje kon er na een paar dagen af.


Afgelopen dinsdag gingen we naar de boekenbeurs in Antwerpen. Hier heb ik reeds over geschreven, dit artikeltje vind je HIER!


Ook ruimde ik samen met mijn vriend mijn kleerkast eens grondig uit. Ik vind dit zo moeilijk want ik ben geen gemakkelijke op vlak van kleren wegdoen. Ik ga hier zeker nog meer over vertellen want een deel ga ik verkopen en de andere stuks ga ik aan een goed doel geven denk ik.


Ook kwam mijn klein neefje een nachtje bij ons logeren. Ik heb echt genoten, ik koester momenten als deze.


Toch wel één van de hoogtepunten was de aankoop van mijn eerste Naked palet. Het was lang twijfelen i.v.m. welke het nu zou worden maar het werd deze. Komende woensdag verschijnt hierover een uitgebreid artikel.


Ontbijten met de liefste. Onze houdertjes voor eitjes zijn in allemaal leuke 'figuurtjes', geweldig toch? Ik doe aan diepzeeduiken dus deze past perfect bij me, haha.


Ik heb een zakje waarin m'n make-up zit dat ik het meeste draag. Ik had alles er een keertje uitgenomen en ik vond het toch best raar om het zo allemaal naast elkaar te zien. Ik gebruik dit niet elke dag allemaal maar ik heb zonder het te weten toch best een leuke collectie, haha.


Gisteren had ik zo'n leuke dag met mijn vriendje. We zijn namelijk een dagje naar Eindhoven geweest. Beetje wandelen, genieten van de herfstzon en ook shoppen natuurlijk. Nooit zeggen dat vrouwen het meeste shoppen want vriend lief ging met veel meer naar huis, haha. Btw: matching jassen, allemaal normaal bij ons!


Toen hij kleren aan het passen was bij The Sting, zat ik te wachten in de meest comfy zetels ooit. Ik vond het wel komiek dat ik zo klein leek in deze stoelen dat m'n voeten niet eens de grond konden raken.


Vandaag had ik een studeerdagje. Op een bepaald moment merkte ik op dat ik zo geconcentreerd bezig was dat ik niet eens doorhad dat ik ondertussen reeds met twee blauwe stylo's aan het schrijven was. Op de foto zie je dat ze dan ook nog eens vlak naast elkaar lagen. Kelsey, you stupid.

's Avonds gingen mama en ik nog op restaurant daarom dat ik wat later post vandaag. Naast de hele moeilijke tijd heb ik nog fijne dingetjes gedaan. Maar Yens, liefste neef, ik ga je echt missen.

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments