Outfit - Blue Sky // Urban Territory

08:00:00


Zoals beloofd, vandaag de laatste outfit van Blue Sky Fashion. Vandaag toon ik jullie de sweater die jullie reeds -weliswaar deels- konden zien in mijn vorige post, die je hier vindt. 




De sweater is donker grijs en van zeer goede kwaliteit. Hij sprong me direct in het oog door de Mickey Mouse die in het groot staat te pronken op deze sweater. Ik hou wel van de cosy, baggy sweaters en zeker als ze iets of wat speciaal zijn.


Bovendien zijn de mouwen afgewerkt met pareltjes. Dit maakt hem nog specialer, helemaal mijn ding dus. 


Ook hou ik deze prachtige metallic portefeuille nog vast. Ik gebruik hem hier als clutch omdat hij hier zeker en vast ook voor kan dienen. Bij Blue Sky kan je deze in verschillende varianten verkrijgen. Bovendien hebben ze hier ook altijd leuke handtassen, die zeker origineel zijn.

Zo, dit was de laatste van deze reeks. Vanaf nu zal er elke week terug een post op woensdag verschijnen en een iPhone Diary op zondag.

XO,
Kelsey


You Might Also Like

0 comments