iPhone Diary #27 - Beau, bingo en babyborrel

08:00:00


Eén dagje te laat, I know (sorry). Er is iets misgegaan met het plaatsen, oops. Ook deze week deed ik enkele leuke dingetjes, naast elke dag op school zitten of course. Stiekem vind ik het wel leuk dat de titel van deze diary uit 3 woorden bestaat die elk met een 'b' beginnen. Ja, typisch mij haha



Mijn hondje, Beau, heeft al sinds zijn geboorte een Donald Duck knuffel. De knuffel is altijd veel groter dan hem geweest maar nu hij flink aan het groeien is, is dit niet meer het geval. Hij vond het altijd geweldig dat zijn knuffel zo groot was. Toen kwamen mama en ik toevallig deze knuffel tegen. Net dezelfde als degene die hij nu heeft maar een stuk groter, perfect dus! En geloof mij, hij is er heel blij mee.


Even een kleine appreciatie voor het cuteness gehalte van Beau, haha


Toen ik dinsdag na school naar huis ging, was er weer een heel gedoe met de treinen. Ik ging nog snel een koffietje halen. Zo zalig aangezien het volop aan het regenen was en ik dus helemaal doorweekt was.


Tegenwoordig probeer ik op de trein ook te studeren. Ik pendel, dus zit ik elke dag minstens een uur op de trein. Dus ik kan die tijd beter nuttig spenderen. Met een koffietje er bij is het gewoon perfect. Al kwam er die dag niet veel van leren in huis, ik kwam namelijk een vriendinnetje van de middelbare school tegen. Ik vind het altijd leuk om mensen van 'vroeger' terug te zien.


Woensdag aten we 's avonds ook nog chinees, yes!!


Vrijdag trok ik een outfit aan die ik nooit eerder had gedragen. Maar ik vond hem zo geslaagd. (Al zeg ik het zelf, haha) Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij helemaal mijn stijl omvatte. 


Vrijdagavond moesten we naar de opening van 'Het Parlement'. Een nieuwe zaak hier in Sint-Niklaas, zeker de moeite waard! Het adres vind je onderaan deze post. 
Hier zien jullie de outfit die ik droeg naar de opening. De rok is van Blue Sky en deze zagen jullie eerder in deze outfitpost! Ik combineerde hem deze keer alleen met een andere blouse.


Zaterdag zijn we naar een Spaghetti-avond geweest. Waar we ook bingo speelden. Het was echt een suuuuper gezellige/leuke avond.


En ja hoor, ook zondag stond er iets gepland. (Wat een druk weekend) We waren namelijk uitgenodigd op de babyborrel van een vriendin van ons. What a little cutie it was! 

Hopelijk hadden jullie ook een fijne week!

XO,
Kelsey

Adres het Parlement:
Plezantstraat 399
9100 Sint-Niklaas

You Might Also Like

0 comments