NEW IN - MacBook Pro !!

18:38:00


Binnen exact één week start ik mijn eerste jaar aan de universiteit. Veel te spannend maar toch heb ik het gevoel dat ik er helemaal klaar voor ben. Klaar voor een nieuw avontuur en vooral klaar om veel bij te leren over de communicatie. Vandaag stond het volgende op de planning: een nieuwe laptop kopen. Mijn vorige is gewoon D O O D. Uiteindelijk werd het de MacBook Pro. Vandaag laat ik jullie wat meer zien i.v.m. deze laptop.






We hebben in verscheidene winkels informatie gevraagd en raad. Elke keer opnieuw zeiden ze dat deze toch wel het beste is. Het is even een investering maar het zeker waard. Ik heb de 13"inch omdat ik 15"inch net iets te groot vond. Deze vind ik perfect van grootte. Ik ga binnen enkele weken nog een artikeltje plaatsen waarin ik zal vertellen hoe hij in gebruik is. Maar ik verwacht alleen maar positieve dingen.

Waarom MacBook Pro en niet MacBook Air?

Ik was aan het twijfelen tussen deze en het model 'Air'. Uiteindelijk werd het deze omdat hij een zwaardere processor heeft. Uh, waarom is dat belangrijk? De Air is niet zwaar genoeg om veel met foto's bezig te zijn. Iets wat voor mij dus vrij tot zéér belangrijk is. Dit gaf dan de doorslag om toch voor 'Pro' te kiezen. Het 'Air' model is zeker goed genoeg voor een student hoor maar dan ook wel echt voor dingen die met school te maken hebben bijvoorbeeld.


 Ook nam ik nog een grijze hoes, die leuk glinstert, mee zodat ik mijn laptop gemakkelijk kan meenemen. Vooral naar school dan, of course ;).

Dit is mijn eerste artikeltje dat ik met mijn nieuwe baby schrijf en het maakt me zo gelukkig. Eindelijk terug een computer die deftig werkt! Wat betekent... Veel bloggen!!!!

Heeft iemand van jullie reeds ervaring met deze? Laat het me zeker weten!
XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments