OUTFIT | WE CAN DANCE '16

14:40:00


Dit is voor mij toch één van de leukste outfit posts om met jullie te delen deze zomer. Afgelopen zondag ging ik namelijk met Annabelle naar het festival WE CAN DANCE. Dit is een festival hier aan de kust bij ons, namelijk in Zeebrugge. Het festival is voor mij hét modefestival. Het thema dit jaar was 'Space'. Aangezien we op het laatste moment pas beslist hebben dat we zouden gaan, had ik niet echt een outfit in dit thema. Ik heb lang getwijfeld of ik het dan toch zou durven om mijn tutu aan te doen... But yes I did. Ik ga zeker nog een mini diary over deze dag schrijven, maar kijk snel verder voor mijn outfit!


 







Ik combineerde mijn mint groene tutu rok met een witte crop top, met een strik achteraan, dit maakte het extra speels vond ik. Verder had ik mijn leren vestje aan, dit maakte het dan net weer iets stoerder. Om toch een beetje in het 'space thema' te zijn, deed ik mijn gouden adidassen aan en mijn zonnebril. Ik denk dat onze oufits wel geslaagd waren want we zijn gefotografeerd voor het magazine flair, dit vind je hier! Ik wist niet wat er gebeurde, haha! Aangezien mijn outfit niet zo in het thema was, liet ik mijn haar ter plekke nog doen en nog wat visagie. Echt een super leuk idee van we can dance! Ik hield mijn haar vrij simpel aka gewoon een vlechtje en wat glitters en dan nog wat gouden glitters op mijn gezicht, hier zie je een foto:


JACKET | Pimkie
CROP TOP | Brandy Melville
TUTU | themusthaves.nl
CHOKER & NECKLACE | New Look
SHOES | Adidas
SUNGLASSES | Primark

Neem zeker ook een kijkje op de blog van Annabelle voor haar outfit! Deze vind je hier.

XO,
Kelsey








You Might Also Like

0 comments