OUTFIT | Blue Sky Fashion I

12:55:00


Hé there! Ik kan toch wel met trots zeggen dat ik mijn eerste collaboration heb. Deze is met Blue Sky Fashion. Deze kledij wordt verkocht hier bij ons in Sint-Niklaas in het zonne- en schoonheidsinstituut Blue Sky. Het leuke is dat Sarah (de bazin van de zaak) enkele outfits samenstelde maar dat ik er ook enkele mocht doen. Geweldig gewoon! Verdere info vind je onderaan deze post. Gisteren ging ik er langs en heb ik 18 outfits aangehad, jaja, 18! Deze ga ik de komende dagen aan jullie laten zien! Ik vind dat ze zo'n mooie en vooral leuke kledij heeft. Zowel voor jong en iets ouder! Om de zoveel weken, wanneer ze nieuwe stukken binnen heeft, zal ik hierover schrijven. Hou dus zeker mijn blog in de gaten want het is echt de moeite waard! Ook wanneer je iets te ver woont, voor inspiratie op te doen! Vandaag de eerste 3 outfits, deze items zijn trouwens allemaal van de zomercollectie en van het merk Amélie Amélie.





De eerste bestaat uit een skinny jeans met een blinkende top die je zowel casual als chique kan dragen. Perfect dus! Sarah combineerde deze roze top met een lichtroze blazer wat een prachtige combo leverde. De top is ook te verkrijgen in andere kleuren. Ik wil er ook even bij vermelden dat de top gemaakt is uit een super leuk stofje, ik kon niet stoppen met er aan te voelen, oops. Ook de handtas heeft ze in verschillende kleuren en zijn super leuk. Ze zijn mooi en er past nog eens heel veel in!





Ook de tweede outfit is met lichtroze. Girls will be girls. Ook deze heeft Sarah samengesteld. De broek is een losse ietwat geklede broek die wederom gemaakt is uit een geweldig stofje en zit ongelofelijk gemakkelijk. Ze combineerde deze met een simpele witte t-shirt en een lichtroze blazer en je bent helemaal klaar om naar een feest te vertrekken! De tas die je in de eerste outfit zag, zie je hier in het beige. Mijn persoonlijke favoriet!
Ook heeft ze immens veel leuke sjaals liggen. Letterlijk voor elke outfit vind je er wel eentje. Super handig om je outfit af te maken of om je toch te bedekken als het iets frisser is.




De laatste outfit doet me nog 10x zoveel zin krijgen in de zomer! De stijl van het gele topje zie je tegenwoordig heel vaak voorbijkomen. Ze zijn lekker zomers en speels. Sarah heeft deze ook in verscheidene kleuren. Hier combineerde ze het topje met een flashy roze blazer en een ketting waarin alle kleuren voorkomen, ik vind deze outfit véél te leuk. Ook de tas geeft me zin om direct naar het strand te vertrekken.

ADRES
Breedstraat 11 
9100 Sint-Niklaas

Zo, dit waren de eerste 3! Morgen vertrek ik op weekend naar Eindhoven met mama. Maar de volgende outfits zullen gewoon online komen!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments