MAKE-UP | Undress Me Too - MUA

07:00:00


Dit palette stond ondertussen enkele maanden op mijn verlanglijstje. Maar elke keer opnieuw dacht ik 'Nee Kelsey, niet kopen, je draagt bijna geen oogschaduw'. Maar de laatste tijd begon ik dit toch meer en meer te dragen. Het moment was dus aangekomen dat ik het palette moest hebben! Hierover heb ik alleen maar goede reviews gelezen dus een miskoop ging het zeker niet zijn. So here we are!



Geen idee hoe het komt, maar het was liefde op het eerste zicht. Het Undress Me Too palette van MUA is perfect wat ik zoek in een palette. De mengeling van matte en shimmer is gewoon geweldig. Ik kon eerlijk gezegd echt niet wachten om deze te gaan gebruiken. Je kan hier oneindig veel looks met samenstellen.


Op de achterkant van het palette staan de namen van de kleurtjes. Altijd een leuk extraatje als ze namen hebben. Alleen jammer dat ze niet zo goed te lezen zijn, maar daarom zocht ik ze op voor jullie! 




Op deze foto's zie je mooi het verschil tussen de shimmers en de matte oogschaduw.



Het kwastje dat bij het palette komt is lang en heeft twee applicators. Ik vind dat het kwastje zeer gemakkelijk werkt. Ook super handig dat het twee applicators heeft om de lichtere en de donkerdere kleuren gescheiden te houden.



Deze foto's heb ik genomen toen ik van school kwam. Dit betekent dat op het moment dat ik ze nam, ik de oogschaduw al een hele dag aanhad. Dit bewijst dan weer dat hij super goed blijft zitten. Na een hele dag heb je nog steeds een mooie kleur en ik gebruik geen primer onder mijn oogschaduw!


Alle kleuren geven een prachtige pigment af want deze komen slecht van één veeg. Ook de lichtere kleuren geven mooie pigment ook al lijkt het op de foto van niet. Ik denk dat ze heel mooi zijn om in je ooghoeken te gebruiken. De kleuren zijn in volgorde van linksboven naar rechtsonder.

Op de foto hier rechts zie je hoe mooi de glitters afgegeven worden. Oh ik kan niet genoeg zeggen hoe mooi ik dit palette vind. 

Het Undress Me Too palette van MUA kost ongeveer €6. Ja hoor, maar zes euro! Verkrijgbaar bij de drogist, ik kocht het mijne in Kruidvat.















Omdat ik niet kon kiezen kocht ik ook het linkse palette van MUA, maar hierover lees je binnenkort meer! :-).

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments