MAKE-UP | Anti-Spot Compact Powder

12:00:00


Vorige week ging ik na school even met mama langs de winkels. Ik had eigenlijk alleen een nieuwe mascara nodig maar kwam natuurlijk met meer dan alleen dit naar buiten. Ik ga elk product apart aan jullie laten zien en verspreiden over de komende twee weken. De reden hiervan? Vanaf dinsdag heb ik examens... Dat betekent twee weken afgezonderd leven en alleen maar studeren, haha. Deze Anti-Apot Compact Powder van Essence is het eerste product. Lees snel verder voor meer info en een review!




Deze poeder is bedoeld om rode vlekken en zwarte kopjes te verbergen. Het eerste wat me naar dit product aantrok was het speciale logo op de verpakking. Dit product is zodanig gemaakt dat het antibacterieel is, veel beter voor je huid dus. Aangezien ik nogal last heb van een gevoelige huid, was dit perfect voor mij. Ik was benieuwd!


Deze poeder is te verkrijgen in 2 varianten. 01 Beige en 02 Sand. Zoals je kan zien heb ik gekozen voor de tweede omdat deze net iets donkerder is dan de eerste variant. Op de achterkant staat ook vermeld dat de werking effectief bevonden en bewezen is door dermatologen. Het product bevat 10g.


Het potje is zeer simpel maar ook verrassend stevig! Het is niet te groot maar ook niet bepaald klein. Het leuke aan deze vind ik dat het helemaal plat is en geen bolle bovenkant heeft zoals de meeste poeders bij Essence. Dit maakt het gemakkelijker om hem bijvoorbeeld te stapelen. Het vreemde vind ik wel dat op de site van Essence een andere verpakking staat. Maar geen probleem voor mij hoor, ik vind degene dat ik heb veel mooier :-). (En dus ook in Kruidvat te vinden is)


Alles is heel eenvoudig en sereen en dat is mooi verwerkt in de opdruk in het poeder zelf. Niet te veel tralala. Wat ik heb gemerkt door het poeder te gebruiken, is dat het wel echt heel compact is, heel stevig dus. Maar anderzijds: voor mijn huid werkt het echt super. Mijn onzuiverheden en rode vlekjes blijven verborgen! En dat is toch wat elk meisje wil? Ik kan deze zeker aanraden! Ik hoop dat dit niet gewoon een limited edition is en dat deze gewoon in de collectie blijft.

Deze Anti-Spot Compact Powder is te vinden in winkels zoals Kruidvat en je kan ook meer info vinden hier op de site van Essence zelf. Voor deze poeder betaal je maar €2.99.

xoxo
Kelsey


You Might Also Like

0 comments