iPhone Diary #16 | Vakantie, ziek en tweedaagse

13:52:00


Vandaag heb ik voor jullie een iPhone Diary klaarstaan van de afgelopen twee weken. Tijdens één van die weken had ik herfstvakantie, aangezien het mijn laatste jaar in de middelbare school is, heb ik hier tien keer zo hard van genoten omdat de kans groot is dat dit de laatste keer was dat ik een herfstvakantie heb. Afgelopen week begon iets minder leuk, ik was namelijk ziek. Maar verder heb ik een fantastische week gehad, we hadden woensdag geen school en donderdag en vrijdag trokken we op tweedaagse!




Deze foto moest er gewoon tussen. Even een shout-out naar mijn mama die de lekkerste macaroni maakt dat er is!


Als er iets is waar ik écht een verslaving aan heb, dan is het warme vanille pudding met muizenstrontjes. Voor degene die dit niet zo noemen, hagelslag is misschien een juister woord :-).


Dinsdag -tijden de vakantie- sprak ik af met Maya in onze dansschool. Onze groepen waar we les aan geven moeten namelijk samen dansen tijdens onze show. We hebben een super leuke middag gehad en naar mijn mening een leuke choreo in elkaar gestoken!


Woensdag stond les volgen aan de universiteit in Gent op het programma. Ik vind het echt super dat we hier de mogelijkheid toe krijgen want zo merk je direct of die ene richting voor jou weggelegd is of niet. Een vriendinnetje van mij ging later op de dag ook een les volgen en dus hebben we er samen nog een gezellig dagje van gemaakt in de toch wel ongelofelijk prachtige stad, Gent.


Donderdag sprak ik af met één van mijn beste vriendinnetjes die ik al veel te lang niet had gezien, het was echt super gezellig. Eerst gingen we de winkels een keertje af en dan lekker een ijsje eten bij Foubert.


En oh ja, 's avonds kon ik weeral de verleiding niet weerstaan van een grote kom popcorn.





Vrijdag ging ik eerst eten met Laurien bij Soep&Zoet. -Helemaal in love met deze zaak- Daarna nam ze outfit foto's die je hier terugvindt. 

's Avonds kwam Elise slapen, dat was nu eens echt super leuk! Eerst hebben we samen frietjes gegeten en daarna zijn we naar de zaalvoetbal gaan kijken. Wanneer dit gedaan was, snel naar huis haasten om de finale van K3 Zoekt K3 te kijken! 


Zaterdag kocht ik eindelijk een nieuwe blush en nam ik afscheid van mijn blush die gevallen was. Ik heb al die tijd de blush gebruikt vanuit een plastic zak. Ja ik weet het, echt schandalig maar ik ben gewoon hard tegen verspilling.



's Avonds naar een feestje, het was super leuk.


Zondag heb ik een hele dag geholpen op het mosselfestijn van de zaalvoetbal van mijn stiefpapa.


Maandag heb ik een hele dag ziek op de zetel gelegen -net zoals dinsdagochtend-. 's Avonds nam ik een ontspannend, warm badje en ben ik begonnen met het kijken naar Vampire Diaries, na veel twijfels heb ik het dan toch eindelijk gedaan en ik was meteen verkocht!


YES! Donderdagochtend vertrokken we eindelijk op tweedaagse naar Trier, de oudste stad van Duitsland, met school. Ik had er zo naar uitgekeken om even weg te gaan met mijn girls!


Er hangt zo'n aangename en gezellige sfeer in Trier! Zeker nu de kerstperiode er aankomt. De gebouwen zijn er ook echt prachtig, ik vind het zeker de moeite waard om een keertje naar toe te gaan!



Ze hadden hier ook een Dunkin' Donuts. Ik had reeds donuts van hier gegeten in Barcelona. Er was dus geen twijfel mogelijk dat ik er nu terug wou. Ze zijn heerlijk! Hadden ze maar een Dunkin' Donuts bij ons in de buurt :-(.


We overnachtten in een jeugdherberg. Dit was echt een leuke ervaring. We hebben ons echt geamuseerd! Het bedje hier onderaan, was het mijne!



Op het einde van de tweede dag gingen we een kasteel bezoeken. Die op een veel te hoge berg stond, haha. We waren dus wel een beetje moe toen we aankwamen. Maar we hadden dan toch een prachtig uitzicht. Op deze plaats heb ik ook outfit foto's genomen. Die verschijnen woensdag op mijn blog!


Gisteren was een rustig dagje en ging ik 's avonds werken. Vandaag staat studeren nog op de planning en genieten van de heerlijke donuts die mama heeft meegenomen!

xoxo
kelsey











You Might Also Like

0 comments