OUTFIT : Orange is the new black

15:21:00


Eén van de leukste dingen om over te schrijven blijf ik toch wel outfits vinden. Het is super lang geleden dat ik er nog eentje met jullie heb gedeeld maar: here you go! Ook al is het zomer, in een land als België is dat niet altijd te merken. Toen ik afgelopen week een avondje met vriendinnen iets ging drinken, droeg ik deze casual maar super fijne outfit om te dragen.








































































Het leuke aan deze outfit vind ik dat het felle oranje er voor zorgt dat de outfit toch wat meer opvalt. Ik heb deze outfit eigenlijk samengesteld gewoon door verscheidene items te nemen die ik super graag draag en eens te kijken of deze samen pasten. Het truitje is lekker zomers en is mooi afgewerkt aan de achterkant met 3 strikjes, de gouden gilet met glitters toont dan weer helemaal dat dit echt een outfit is voor mij. -aangezien ik verslaafd ben aan goud en glitters gewoon altijd leuk zijn-

De lichte blauwe bootschoentjes zijn voor mij gewoon -wow-. Ze passen perfect in mijn stijl en ze zijn gewoon zo mooi, dus ja ik draag ze misschien net iets te veel. -oops-

De zwarte skinny jeans heeft een hoge taille en deze zorgt er voor dat ik ze nog liever draag. Ik heb vrij korte benen dus een mooie broek vinden is elke keer opnieuw een opdracht. Maar deze sluit mooi aan en zit zooooo gemakkelijk!




































































Elke zomer zoek ik een leuk armbandje dat echt typisch is voor de zomer. Deze zomer was het een oranje bandje en hé laat dit nou net perfect samen gaan met mijn bloesje ;-).


BLOUSE - Primark | GILET - Primark | BROEK - Pieces | SCHOENEN - My Robinson's

Wat vinden jullie van deze -semi- zomerse outfit?

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

4 comments

  1. mijn go to outfits deze zomer hebben ook allemaal een tikkeltje fel oranje, maakt je helemaal happy :D
    top outfit ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hé! Kleur kan zoveel doen & is zo ongelofelijk leuk! xoxo

      Verwijderen
  2. Leuke outfit, en superleuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen