MAC frost lipstick | VIVA GLAM IV

16:00:00


YES YES YES! Ik heb mijn eerste MAC lipstick! Even geleden was ik jarig en ik mocht van een familielid voor mijn verjaardag iets uitkiezen in de MAC winkel. Aangezien ik al zoooo lang een lipstick van hier wou koos ik natuurlijk voor dit. Ik heb reeds een vrij grote collectie lipsticks dus het was wel een opdracht om een kleurtje te vinden dat mij mooi stond en ik nog niet had. Uiteindelijk ging ik voor deze frost lipstick van MAC die een warme, donkerrode kleur heeft. Ja inderdaad, ik heb reeds één rode - of neen, twee rode lipsticks maar deze was toch weer anders. Benieuwd naar mijn eerste pareltje van MAC?





Het leuke aan MAC is dat je in de winkel ook écht geholpen wordt. Ze kijken wat je mooi zou staan en ze slagen er dan ook in om de perfecte voor jou te vinden. Een verkoopster raadde mij deze VIVA GLAM IV aan. Na hem geprobeerd te hebben, was ik verkocht! Wat ik niet wist is dat Miley Cyrus deze heeft ontworpen voor haar lijn bij MAC.


De huls is een tikkeltje anders dan de typische hulzen bij MAC. Deze heeft rode ingegraveerde letters en een rood randje. Wat perfect uitkomt voor mij want zo kan ik snel zien dat het een rode lipstick is. Ik heb geen idee of er in deze lijn ook andere kleuren zijn. Zo ja, is het denk ik wel een beetje verwarrend om te zien welk kleur het eigenlijk is. Of misschien zijn deze dan ook aangepast aan de kleur natuurlijk. De huls is verder zwart met een lichte schijn en wel mooi naar mijn mening.




Ook wanneer je de dop van de lipstick neemt, komt het rode terug. Zoals je kan zien, lijkt de lipstick vrij donker maar wanneer je hem op je lippen aanbrengt, valt dat heel goed mee. Het product bevat 3 g, zoals de meeste lipsticks veronderstel ik.


Op de swatch zie je dat hij veelbelovend is. Na één keer aanbrengen krijg je reeds dit effect. Een donkerrode kleur die lichtjes naar roze leunt met een prachtige glans. De lipstick heeft ook een zeer crèmige textuur, je voelt hem dus wel op je lippen zitten maar het stoort zeker niet.


Het leuke aan deze rode kleur is dat hij vrij simpel is. Wat er dus voor zorgt dat je hem veel aan kan doen omdat hij nog wel casual overkomt. De lipstick blijft vrij lang maar na een maaltijd zou ik hem toch zeker bijwerken om het mooie effect te behouden. De meeste velletjes zijn verstopt maar enkele zijn wel nog steeds zichtbaar. Maar hé, bestaat er wel een lipstick die écht alles verstopt?

Ik ben zeer blij en weet 100% zeker dat deze niet mijn laatste MAC lipstick zal zijn!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

2 comments