Super leuk nieuws, jeej!

17:00:00


Nee, het leuke nieuws is niet dat ik ineens Louboutins bezit, standaard Louis Vuitton als valies gebruik en dat ik op reis ga. Dat is net een beetje te veel van het goede, haha. Nee, wij gaan namelijk verhuizen! En ik ben helemaal in de zevende hemel omdat ik zo een grave kamer krijg! 'Een mezzanine'. Klinkt fancy, niet? Ik vertaal het even voor de gene die net zoals mij niet wisten wat dit is: het is een kamer met een stuk 'beneden' en nog een stuk boven, dus eigenlijk een kamer met twee verdiepen! Super leuk toch? Geloof me, er zal vanaf dat we er wonen een uitgebreid artikeltje verschijnen met hoe het dan ook echt geworden is. Maar natuurlijk zit ik continu beelden in mijn hoofd te halen van hoe ik wil dat het er uit gaat zien of dingen dat ik graag zie voor een kamer: strak met vooral wit en zwart. Ik laat jullie vandaag dan ook enkele dingetjes zien dat ik super leuk vind en misschien ook wel op mijn kamer ga zetten. Benieuwd?


Eerst en vooral een kledingrek uit de IKEA. Ik hou ongelofelijk veel van kleren en ik vind het ook onwijs mooi om zo een rek te hebben. Natuurlijk alleen als het er niet te rommelig uitziet. Deze zal zonder twijfel op mijn kamer verschijnen, in het wit of in het zwart, daar ben ik nog niet helemaal uit. 

Een schoenenrekje zoals dit wil ook heel graag. Er is een soort van schuin stuk op mijn kamer door het dak en daar onder zou het echt leuk staan, natuurlijk met alleen schoenen die het ook verdienen om in het open te staan, niet mijn Vans van 5 jaar geleden die vol gaten zitten natuurlijk. Maar hé, weggooien doe ik ze niet hoor, deze komen altijd nog wel eens van pas ;-)! Ook moet ik even checken of de zon niet op het rekje schijnt dan, want het zou zonde zijn dat mijn schoenen verkleuren.


Ook ben ik van plan om aan één van mijn muren allemaal witte kaders te hangen, allemaal verschillende formaten/vormen. Met in elke kader een quote met zwarte letters.


Ook wil ik achter 2 of 3 kleine cactussen zoeken. Of in ieder geval, kleine groene, stevige plantjes. Geen idee waarom maar ik vind dat deze zoveel kracht uitstralen en de kamer wat kleur geven.


Ook wil ik graag een grote staande spiegel die helemaal tot op de grond komt. Ik vind deze ook heel mooi maar ik zou nog liever eentje hebben die een meer speciale kader heeft.


Als nachtkastje zou ik graag een heel simpel model willen. Eentje dat meer een tafeltje is zoals hier boven, dat geeft een lekker open gevoel. En zo klein mogelijk! Anders leg ik het toch alleen maar vol met prulletjes, oopsie!


Last but not least, ga ik een plekje uitzoeken waar ik mijn polaroid foto's kan ophangen. (Ja ik weet het dit is zoooo typisch, maar ik vind het leuk). 

Dit zijn de dingetjes die voorlopig het meest door mijn hoofd spoken, binnen enkele dagen ga ik samen met mama inkopen doen voor mijn kamer dus ik ben benieuwd! Oh ik kan niet wachten om ze te beginnen inrichten!

xoxo
Kelsey


You Might Also Like

0 comments