iPhone Diary #14 | examens en ontspannen

21:00:00


Zoals ik eerder al zei, zit ik volop in de examens. Net zoals velen veronderstel ik... Morgen heb ik mijn eerste examen en dan nog wel direct wiskunde. Ik heb goed geleerd dus hopelijk word ik hier ook voor beloond! Natuurlijk is naast studeren, ontspannen ook zeer belangrijk. En dit heb ik dan ook gedaan, willen jullie graag zien wat ik zoal deed de afgelopen week? Neem dan snel een kijkje verder!




Vorig weekend bestond natuurlijk uit het voorbereiden van de leerstof voor de examens.


Tijdens mijn pauze hield ik me onder andere bezig met het maken van deze kadertjes, al kleine voorbereidingen voor...


Ook keek ik de laatste twee afleveringen van seizoen 5 van Pretty Little Liars omdat dinsdag de eerste aflevering van seizoen 6 uitkwam! Ze was GEWELDIG! Ik kijk al uit naar komende dinsdag voor het vervolg!


Zondag stopten mama en ik langs Mc Donald's. Een McFlurry, zeg ik geen nee tegen hoor!



Even 2 outfits tussendoor, omdat het kan :-).


Woensdag moest ik de laatste keer dansles geven aan mijn kleine schatjes. Ik ga ze super hard missen en het was zo leuk om te horen dat dit wederzijds is! Die kleine dansertjes toch, nog maar 4 jaar en al zo ongelofelijk fijn.


Daarna stond er (natuurlijk) weer studeren op het programma. Maar hé, poffertjes en latté maken alles beter toch?


Ook krulde ik mijn haren nog een keertje.


Op een zaterdag vroeg opstaan, nee het is toch even wennen hoor. Gelukkig bestaat er nog zoiets als thee. Hier genoot ik dan ook volop van! 


's Avonds was het tijd om te werken. Dit keertje moesten we een trouwfeest verzorgen. Dit was zooooo zwaar maar echt ongelofelijk fijn om te doen. En wowie, wat was de bruid mooi! Na 9.5uur te werken zonder pauze was ik toch wel blij dat ik in mijn bedje lag.


Zondag lekker genieten van een magnum! Yummie!



Vandaag had ik om 12 uur gedaan met school (zodat we een hele middag konden studeren natuurlijk) en daarom maakte ik een lekkere smoothie, waarvan het receptje hier ook wel zal verschijnen. Ook deze lekkere koekjes konden niet ontsnappen aan mij vandaag!

De komende weken worden ongelofelijk druk, vanaf morgen beginnen de examens dan ook écht. Heeeel veel studeren en dan zit er ook nog een grote verandering in mijn leven aan te komen, druk druk druk dus!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments