Unboxing Deauty Box maart 2015

06:00:00


Uh staat er nu een fout in de titel? Is het niet Beauty i.p.v. Deauty? Nee hoor! De eerste 'beauty box' die ik ooit bestelde, is deze geworden. Ik las op de blog van Daniëlle dat zij deze ook had besteld. Ik heb al enkele keren getwijfeld om mij ook te abonneren op een beauty box maar elke keer krabbelde ik terug omdat ik bang was dat ik net dingetjes zou hebben die mij niet echt aanstonden. Doordat ik op haar blog zag wat er in deze zat, vond ik het tijd om er ook eens eentje te bestellen. Ik heb die van maart 2015, benieuwd wat er allemaal in  zit? Lees dan snel verder.

Omdat ik zelf zeer tevreden ben van dit merk, wil ik jullie ook uitgebreid vertellen over wat deze box allemaal inhoudt. Doordat ik al wist wat er in zat, was het natuurlijk niet meer zo spannend maar ik was nog steeds super blij toen de deurbel ging en de postbode daar stond met een pakketje voor me.



Als je de box openmaakt, springt deze knappe zwart-wit foto direct in het oog. Ik weet niet goed waarom deze foto hier staat maar ik vind het wel mooi en het geeft ook wel klasse aan de doos. Alhoewel de zwarte doos op zich ook reeds een mooie verschijning is. 







Boven op de producten ligt er een klein boekje waarin alle informatie staat i.v.m. de producten en het merk zelf. Ik vind dit zeker en vast een meerwaarde. Het is ook leuk dat er bij elk product een klein tekstje is vermeld dat al een korte beschrijving geeft van het product. Wanneer er een product tussenzit dat je opnieuw wil kopen, is het ook handig dat de prijs vermeld is.






De producten komen in een mooie zak. Zo blijven alle producten goed zitten en is de kans op beschadiging veel kleiner. Plus het geeft meer een verrassingsgevoel wanneer je een doos openmaakt en er nog een zak in zit. Ik vind het ook zeer mooi dat het logo van het merk als detail is verwerkt aan de binnenkant van de doos.


Maar nu het leukste: wat er in zit! 


Lollipops - 'Voyage à Paris' 
Een felle rode kleur, kan je nooit iets met misdoen! Ik heb er al enkele en ik ben ook benieuwd om deze te testen, zeker omdat hij van een merk is waarvan ik nog nooit heb gehoord.


Naobay - Extra rich cream nourishing - 30 ml
Dit is een crème die volgens Naobay intensief voedt, de elasticiteit van de huid verbetert en een anti-aging werking heeft.



Catrice Cosmetics - Eyeshadow Palette 'Absolute Rose' 
Volgens Catrice zijn deze 6 kleuren, enkele van de meest populaire kleuren. Door deze zachte nude tinten en rosé tinten te mengen, zorg je voor een originele look.


Rituals - Miracle Scrub - 75 ml
Deze scrub is bedoeld voor je handen. Hij zou er voor zorgen dat je ultra zachte handen krijgt. Het wordt zelf een wondermiddel genoemd omdat je verschillende oliën snel door de huid worden opgenomen en de soepelheid en vochtbalans van de handen herstellen. Ook wondjes raken niet geïrriteerd! 


Lashem - Eyelash & brow enhancing serum 'All eyes on you' - 1ml
Toen ik dit klein zwart dingetje zag, dacht ik direct 'Uh wat is dit voor iets?' Dit klein tubetje zou er voor zorgen dat je wimper- en wenkbrauwharen verlengt en versterkt worden. Ik ben benieuwd!




Yves Rocher - Grand rouge lipstick
Ook al heeft het 'rood' in zijn naam ik vind het eerder een roze lipstick. Volgens het info boekje van Deauty is deze lipstick een synoniem voor tijdloze elegantie met een stevige dosis pit. De lipstick zou een aangename textuur hebben en in een oogwenk aan te brengen zijn. Kan niet wachten om hem te testen!


Sweeps - Cool refreshing whipe - 1 doekje
Verder heeft Deauty dit doekje nog toegevoegd die voor de nodige verfrissing zou zorgen op een moment dat je het kan gebruiken. Kan altijd van pas komen, haha.

Ik ben echt in de wolken van deze box en ben zeker dat ik er nog eens eentje ga bestellen! Er zullen dan ook reviews volgen van elk product. Ben je ook geïnteresseerd? Alle info vind je op de site: www.deauty.nl

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments