Victoria's Secret 'Midnight Dare'

06:00:00


Jeej mijn eerste fragrance mist van Victoria's Secret! Hij ruikt echt zoooo lekker. Het was moeilijk om via internet te kiezen omdat je zo'n grote keuze hebt maar ik heb goed gegokt! Deze ruikt super lekker. 
Deze geur zou naar frambozen en sandelhout ruiken. Ik vind dat hij eerder een beetje naar vanille ruikt maar niet té overheersend. 

Ik vind deze zeker en vast een aanrader ten eerste omdat elk meisje het geweldig vindt om iets van VS te hebben en gewoon omdat ze fantastische geuren hebben. Ik vind dat deze mist ook beter blijft zitten dan een gewone parfum. 

De flessen waarin ze komen vind ik ook geweldig, ze zijn gemaakt uit stevig plastiek en stralen direct klasse uit. De typische bloemen van VS kan je er ook door zien. Wow, toch? Het product bevat 250 ml en dat is heel veel voor een prijs van ongeveer €15! Ze zijn op verscheidene Nederlandse sites te vinden! 









xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments