NEW IN: Essence lipstick MATT WANTED!

06:00:00


Ik was al een tijdje op zoek naar een donker rode lipstick. Ik had nooit echt eentje tegengekomen dat me volledig aanstond. Maar toen ik deze van Essence zag liggen, vond ik het waard om hem te proberen!





Dit is nu mijn derde lipstick van Essence. Van de vorige 2 was ik zeer tevreden dus van deze had ik hoge verwachtingen.

De huls is zwart, zoals we gewoon zijn van Essence. Bijna (!) al hun lipsticks hebben deze huls. Hier heb ik niks op aan te merken want zwart straalt klasse uit en het is super handig dat de kleur van de lipstick als detail wordt verwerkt. 


Lipsticks die een naam gekregen hebben, vind ik sowieso tien keer leuker. Deze heet 18: MATT WANTED! Het is dus een matte lipstick en ook dit vind ik wel leuk want een glinsterende lipstick kan snel té glinsterend zijn, vind ik. 



Wanneer je de lipstick opendoet zie je een diepe, warme rode kleur. Of anders gezegd: een ongelofelijk mooie kleur! Ik kon niet wachten om hem te testen. Maar langst de andere kant ook weer niet. Ik vind een nieuwe lipstick er altijd veel te mooi uitzien om te gebruiken of om te verpesten. Oops.


De swatch is ook goed naar mijn mening. Na één keertje aan te brengen, kreeg je reeds deze kleur die duidelijk een goede pigment bevat. Het enige wat me een beetje verbaasde was dat er eerder een heldere rode kleur afkwam. Ik had deze veel donkerder voorgesteld, dus snel kijken wat het op mijn lippen geeft.


Jup, ook op mijn lippen geeft hij een heldere rode kleur af. Ik had gehoopt dat hij iets donkerder ging zijn omdat ik reeds één heb die ongeveer dezelfde kleur heeft. Maar ik vind wel dat de kleur zeer mooi is. Hij brengt vrij gemakkelijk aan maar met rood moet je altijd opletten dat je niet buiten de randen van je lippen aanbrengt. Op de foto zie je dat de lipstick niet alle velletjes verbergt maar dit is in het echt absoluut niet te zien. Ik ben zeer enthousiast. Essence heeft weer bewezen wat 'ie kan!

Ik heb de mijne in het Kruidvat gehaald voor €2.39 denk ik. Spot goedkoop dus!

Wat vinden jullie van dit kleurtje?
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

2 comments

  1. Inderdaad een supermooie lippenstift! Ik heb hem net gekocht, wel een beetje jammer dat ie niet zo donker is als het eruitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een supermooie lippenstift! Ik heb hem net gekocht, wel een beetje jammer dat ie niet zo donker is als het eruitziet.

    BeantwoordenVerwijderen