NEW IN: 2 paar pumps, oops

06:00:00


Met mijn 1.64m kan ik het wel hebben om pumps te dragen van +10 cm. Omdat ik de beste mama heb die er is, heb ik deze twee paar kunnen toevoegen aan mijn collectie, oh jeej ik vind ze geweldig! Lees snel verder om ze te spotten!






We beginnen met de grijze pumps. Ik was op slag verliefd toen ik ze zag. Vooral ook omdat dit een kleurtje is dat ik niet heb en ze zagen er zo gemakkelijk uit. Toen ik ze aandeed, waren ze nog geweldiger dan ik al dacht. Ik heb nog nooit zo'n gemakkelijke pumps aangehad. Ookal zijn ze 13 cm hoog, dit merk je totaal niet door het plateau onder de zool. Ze lopen echt ongelofelijk gemakkelijk. Het riemetje zit ook zeer mooi rond de enkel en op de bovenkant van je voet. Ik ben alleen bang dat ze snel vuil gaan worden door het stofje. 






Deze schatjes zijn nu eens echt hét voorbeeld van een schoen dat ik voor mijn ogen zie wanneer ik aan de perfecte pumps denk. (Wat een zin) Ze zijn beige van kleur en gemaakt uit dezelfde zachte stof als de grijze hierboven. Hoe geweldig is het gouden accentje op de hiel? Deze zijn 12 cm hoog en ook deze keer merk je daar niks van, wederom lopen deze ook super gemakkelijk! 

Ik heb deze beide kunnen scoren in een winkeltje hier in de stad waar ik woon. Geen idee of ze ze dus ook ergens anders verkopen, sorry babes. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments