FujiFilm instax mini 8 - rose

20:26:00



Ik ben nog steeds zo trots op mijn roos pareltje. Ik kreeg deze Polaroid Camera voor mijn verjaardag dit jaar. In dit artikeltje laat ik jullie zien waarom het zo fijn is om eentje in je bezit te hebben.




Ik was zeer blij dat ik het roze exemplaar kreeg. Het witte vind ik ook ongelofelijk mooi maar het roze heeft net dat schattige er nog bij.


Reden 1 waarom ik hem zo leuk vind: Hij bedekt bijna je hele gezicht. Zo kan je de gênante oog-toeknijp-toestanden vermijden. Deze zitten lekker verstopt.


Dit exemplaar is van het merk FujiFilm en heet 'instax mini 8'.



Bovenaan de lens zitten enkele symbooltjes. Wanneer je de lens opent zal hij de hoeveelheid licht meten en aanduiden op welke stand je je lens het beste zet om geen overbelichte of zeer donkere foto's te krijgen. 


Het allerleukste aan een Polaroid camera zijn natuurlijk de fotootjes die er onmiddellijk uitkomen. Ik vind het altijd zo spannend om te zien hoe de  foto er uiteindelijk uitziet.

Het jammere is dat hij toch vrij donkere foto's maakt of net heel licht. Een donker voorbeeld zie je linksonder.  


Voor een Polaroid Camera te zijn vind ik de kwaliteit zeker oké! Vrij goed zelf.


Door fotootjes als deze, komen de herinneringen veel persoonlijker over. Leuke souvenirs om bij te houden.
Moesten de 'kaartjes' niet zo duur zijn, zou ik van letterlijk alles een foto maken.


Deze schat is en blijft een aanrader! Hij is te koop in verschillende winkels en online voor ongeveer €79. Een doos met 20 mini colorfilmpjes (='kaartjes') betaal je al snel €25.

Maar geloof me het is de moeite waard!
xoxo Kelsey







You Might Also Like

0 comments