What's in my make-up bag?

17:09:00


Hé there angels! Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn make-up tasje zit en wat ik dus dagelijks draag. Ik heb nog meer make-up maar die gebruik ik niet elke dag.




Zoals jullie wel kunnen zien gebruik ik vrij basic make-up. Ik vind het ook niet nodig om overdreven geschminkt naar school te gaan. De volgorde waarin ik alles ga voorstellen is ook de volgorde waarop ik mijn schmink aanbreng. Okay here we go!



Om te beginnen verstop ik mijn (meeste) onzuiverheden met deze coverstick. De coverstick die ik heb is van 'Essence' en vrij goed van kwaliteit. Ik gebruik '06 Matt Ivory' omdat ik niet echt een donkere huid heb maar ook niet echt een lichte. De verpakking sprak me direct aan omdat ik zachte aardetinten en witte kleuren prachtig vind en het gewoon klasse uitstraalt.


Deze stick zorgt ervoor dat het heel gemakkelijk aan te brengen is. Ik gebruik hem onder mijn ogen en op mijn buitenste ooghoeken. Of course gebruik ik hem ook als er andere irritante vlekjes zijn die ik wil verbergen. Een echte aanrader en hij koste nog geen €3 denk ik. Ik ben hem in 't Kruitvat gaan halen.


Daarna breng ik mijn fond-de-teint aan. Ik gebruik nummer 225 van Maybelline en hij is perfect voor mijn huid. Ze hebben veel verschillende kleuren in de 'FIT me collectie', dus voor elk huidtype is er wel eentje te vinden! Deze zal altijd mijn favoriet blijven dus zeker en vast een aanrader! Ook te vinden in 't Kruitvat. Ik breng hem aan met ronde sponsjes die ik in de HEMA heb gekocht. Zo easy!


Deze gebruik ik niet elke dag maar wel heel veel. De reden dat ik hem niet elke dag draag is meestal omdat ik het wit niet bij mijn outfit vind passen of me dan net iets té geschminkt voel. Een review hiervan vind je hier. 



Voordat ik mijn wimperkruller gebruik, doe ik een beetje van deze mascara aan. De enige reden waarom ik daarvoor deze gebruik is omdat hij bijna leeg is. De mascara op zich is goed genoeg om als enige mascara te gebruiken. Ik gebruik hem dus omdat hij mijn wimpers mooi uit elkaar spreidt. 


Na al een eerste laagje mascara aangebracht te hebben, gebruik ik deze wimperkruller. Deze komt uit Primark. Ik wou hem zo graag hebben omdat hij neon oranje is! Hij werkt ook heel goed!


Om te eindigen gebruik ik de mascara 'Big Eyes' van Maybelline. Hij kost iets van een €14 denk ik. Dezelfde prijs als meeste mascara's dus en hier heb je het voordeel dat je twee verschillende borsteltjes hebt. Eentje voor je bovenste wimpers en eentje voor de onderste. Deze mascara is zooooo geweldig. Ik kijk zelf al niet meer naar andere mascara's. 


Ik heb zelf heel korte en dunne wimpers dus deze mascara is gewoon perfect. Hij maakt mijn wimpers veel langer en ook dikker! Dit borsteltje is dan ook één van de beste borsteltjes dat ik ooit al heb gebruikt. Hij is wel vrij nat in het begin en als je dit vervelend vindt dan is dit misschien niet de geschikte mascara voor jou.


 Dit borsteltje is voor mijn onderste wimpers. Wederom, een perfect borsteltje! Hij accentueert je onderste wimpers goed maar niet te veel! En dat vind ik net zo geweldig aan deze mascara.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Wat hebben jullie zoal in je make-up tasje zitten?

xoxo Kelsey









You Might Also Like

4 comments

  1. Wat een mooie make-up tas heb je. En wauw wat een perfecte foto's maak je! Heb je tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! & wow wat een compliment! Ik was van plan om daarover morgen een blogpost te maken! Dus hou zeker mijn blog in de gaten!

      Verwijderen
  2. Het ziet er uit als een hele fijne mascara en je hebt super mooie fotos!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen