NEW IN: Nike free run

18:01:00


Hey bloggers! Eindelijk heb ik ze! Mijn flashy roze nike free runners. Ik was zo gelukkig toen ik eindelijk het juiste kleur online had gevonden. En vandaag zijn ze aangekomen! Sorry van de slechte kwaliteit van mijn foto's, ze zijn snel met mijn iPhone genomen.




Ik heb de schoenen hier onder een simpele jeans aan. Ik ben niet echt van plan om ze als gewone schoenen te dragen maar ik wou ze snel aantrekken daarmee dus. Ook al vind ik het niet mis staan.


De details.

Oh ik ben er zoooo blij mee! Als ik ze aan heb, loop ik precies op wolkjes. Blijft een aanrader!

xoxo Kelsey




You Might Also Like

8 comments

  1. Supermooi! Op welke site heb je ze gevonden? Ik zoek de zwarte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En deze heb ik op een niet zo bekende site gevonden maar het waren alleen roze op die site. Ik denk dat de gewone zwarte nog steeds op de site van nike te vinden zijn! De roze waren een zoektocht maar de zwarte moet wel lukken normaal ;-) xoxo

      Verwijderen
  2. ik hou normaal gezien niet zo van roze maar deze zien er echt wel héél leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vond roos ook een risico maar ik vind ze zo mooi!

      Verwijderen
  3. deze zijn zo gaaaaaaf!! ik ga ook nikes kopen binnekort, maar dan gewoon voor normaal

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Nike blijft gewoon één van de topmerken!xoxo

      Verwijderen
  4. Wauw ze zien er super mooi uit! Ik heb ook hardloopschoenen en gewone schoenen van nike, ze zijn gewoon zo fijn!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! & ja dat vind ik ook echt! Ik zou deze in alle kleurtjes willen... Xoxo

      Verwijderen