BACK TO SCHOOL: aankoopjes

12:45:00


Hey ladiessss! Volgende week maandag begint het nieuwe schooljaar. Ik kijk er naar uit, naar de eerste 3 dagen dan toch... Maar elk jaar krijg ik meer zin om naar school te gaan door leuke spulletjes te kopen. HEMA is perfect hier voor, ik heb me er dan ook helemaal kunnen uitleven.




Om te beginnen heb ik deze A4 schriften gekocht. Voor Wiskunde heb ik er nodig met ruitjes, eigenlijk meer vierkantjes, en deze hadden vierkantjes. Roos is een verslaving voor mij en de stijl op deze schriften vind ik ook helemaal geweldig! Direct meenemen dus! 


Het enige nadeel vind ik dat de ruitjes wel héél groot zijn. Dat worden grote tekeningen. Ik heb de eerste pagina een beetje beschreven met dingen waaraan ik denk bij Wiskunde. Ook motivaties voor mezelf maar die zijn hier niet te zien.



Verder heb ik een pakketje van deze A5 schriftjes gekocht. Er zaten 10 schriftjes in dit pakketje. Ik ga deze gebruiken voor al mijn taal-vakken. Ik ben niet zo georganiseerd als het op school aankomt dus deze schriftjes zijn een stap in de goede richting. Natuurlijk ga ik ze nog helemaal 'pimpen'. Hier blog ik binnenkort over.


Over deze stempeltjes heb ik getwijfeld. Ik wist niet of ik ze wel zou gebruiken.. Mijn beste vriendin heeft me overtuigd en hier ben ik blij om want ze zijn zooooo handig! Zoals ik al zei, ik ben niet zo georganiseerd, dus deze stempeltjes zullen mijn agenda veel overzichtelijker maken!



Deze zullen waarschijnlijk het meest gebruikt worden :-).



Roos en bloemenprintjes zijn duidelijk mijn favorieten. Deze potloodjes zijn zooo schattig. 


Kaftpapier mag natuurlijk ook niet ontbreken. Deze 3 rollen zaten samen in 1 pakketje. De kleuren passen perfect bij al mijn spulletjes en zijn gewoon ook super mooi!


Het is al een begin om er een 'leuk' schooljaar van te maken. 
Nu nog pimpen!

xoxo Kelsey









You Might Also Like

0 comments